/

Bästa kvällen på länge

Igår hade jag en sådan här dag då det kändes heelt omöjligt att släpa sig till gymmet efter praktiken. Jag var trött och hungrig, hade yrsel pga återkommande åksjuka (det är inte lätt ska jag säga er att sätta infart, koppla dropp, ta EKG och föra journal i en ambulans som kör fort som tusan med blåljus!) och kände mig bara allmänt omotiverad. Jag försökte komma på tusen ursäkter till att inte träna och debatterade med mig själv i över en timma. Men så åkte jag dit ändå. Någonstans innerst inne vet jag ju hur bra det alltid känns efteråt. Och alltså, vilket pass! Det var inte bara det roligaste på länge utan jag kände mig också starkare än på länge. Dessutom har Ebba kommit hem så efter gymmet åkte jag till henne och Ludde för lite spontant häng. Bästa kvällen på länge! 


Om ni vill testa ett roligt pass: 5 wallballs + 3 handstand pushups + 1 tung clean. Sedan gör ni 30 varv. Det är galet vad lite träning gör för själen.