/

Uppdatering från jobbet

Hej hopp! Det är söndag och det enda helgen gått ut på är att jobba. Nu med förkylningen har det varit allt jag orkat he-he. Men jag älskar att vara på jobbet och har faktiskt svårt att se vad jag annars skulle göra en hel helg, så jag klagar inte. Jag klagar däremot på denna envisa förkylning som kom från ingenstans och som jag inte alls jag tycker att jag förtjänar. Jag äter bra, sover bra och klär mig ordentligt. Nej, detta är orättvist! Däremot förstår jag att jag inte blir frisk av att jobba, men man är ju en pliktmänniska he-he. Aja, imorgon räknar jag med att kunna träna igen. Det var fyra dagar sedan nu och jag saknar gymmet ordentligt. Plågar mig själv med att se en massa träningsfilmer också he-he. 


Jag sitter i skrivande stund i lunchrummet och dricker lite varm oboy, sex timmar kvar av passet och sedan ska jag hem och sova. Imorgon vankas en hemtenta. Hoppas ni haft en fin helg!