/

Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag. Säga vad man vill om konsumtion osv - jag gillar den här dagen! Finns det en anledning att visa extra uppskattning till sin omgivning tycker jag att man ska ta den chansen! Min dag har varit läskigt bra rakt igenom. Jag har haft onaturligt bra flyt på alla plan.

Till att börja med vaknade jag av att Jesper höll om mig vilket aldriiig händer ha-ha. Han är en alldels för varm person för att ligga tätt intill om nätterna. Bara en sådan sak! Sedan fick jag världens finaste present av världens finaste kille. Smycken som jag lite smidigt sagt att jag önskat mig he-he. Vid frukostbordet 06:45 inser jag att jag inte alls börjar vid åtta utan vid tio - score! Jag hann göra bort större delen av dagens agenda innan jag ens började med andra ord. Under tiden jag sitter och pluggar ringer kursansvarig och frågar om jag vill byta praktikplats till en som är lokaliserad närmare lägenheten. Om jag vill? Självklart! Det betyder en halvtimmas extra sömn varje kommande praktikmorgon! Vidare gick dagens seminarium bra, det visade sig att Ebba och co. pluggade på BMC så jag slapp äta lunch själv och träningen var rolig. Jag köpte en spontan present till Jesper och ikväll vankas biodejt. Trots att vi varit tillsammans under tre alla-hjärtans-dag blir detta året det första året vi faktiskt firar ordentligt<3