/

WHY YOU GOTTA LOVE CROSSFIT

Här har vi anledningen till att älska crossift. Igår bestämde jag mig för att det var dags att lära mig muscle ups i ringar. Idag, helt slut efter att ha jobbat ihjäl mig (tyvärr var det så illa att jag hade rast i 10 minuter på hela dagen och där kastade i mig lunchen, för att sedan 15:30 inse att jag inte varit på toaletten sedan 05:15 imorse då jag vaknade) trampade jag lite trött till gymmet och tänkte att jaja, ska man bli bättre måste man öva. Så jag ställde upp kameran och testade att köra lite. Och det gick! På två sekunder vände min dag från en trött torsdag till en torsdag jag alltid kommer att minnas. Detta är varför det är så roligt att träna. Det handlar inte om att bli snygg, det handlar om att klara av saker man inte trodde att man skulle klara av. Det handlar om att sätta upp mål och jobba mot dem. Om att känna sig stolt över sig själv.