/

NYA MÅL

Jag har aldrig haft någon riktig matglädje tyvärr. Jag äter för att jag måste. Fick jag välja skulle jag lätt kunna leva på mackor och smooties. Men nu går ju tyvärr inte det. Men för att komma till saken: jag har ju ätit vegetariskt i en vecka nu (bortsett från då jag ätit ute, skulle aldrig välja något annat på menyn när "stor räkskål" finns med) och det går bra! Jag har hittat lite matlagningsglädje till och med! Jag har blivit en sådan som googlar recept och frågor folk om tips. Det har då aldrig hänt förut! Det kanske kommer något väldigt bra ur detta! 

Grej nummer två är att denna månads atletserie är en AMRAP 6 min med ring muscle ups. Jag och Ebba fick ju lite mersmak av att vinna he-he... Så nu har jag tolv dagar på mig att lära mig ring MU. Jäklar vad jag ska öva. Började idag och det gick pissdåligt. Men å andra sidan kunde jag inte ta ett enda steg på händer för några veckor sedan heller. Det ska bli kul att se hur lång tid det tar att lära mig detta. Nu är det jag vs ringarna varje dag framöver. Ni kan följa resan på instagram, @ovikgerfardighet_summeredition. Där lägger jag och Ebba ut filmer där vi jobbar mot våra mål.