/

MY HAPPYPLACE

Jag har två veckor ledigt framöver och jag ska erkänna att jag är lite stressad. Jag är rädd att dagarna bara kommer passera och att jag kommer se tillbaka på tiden och undra vad jag egentligen gjorde. Planen var att jag skulle ha befunnit mig i USA just nu men livet ändras och man får anpassa sig därefter. Plan nummer två var att åka på en sista minuten under dessa veckor men så köpte jag en lägenhet och det var inte billigt. Istället ska jag försöka göra vad jag aldrig annars gör. Ta det lugnt och hämta andan lite. Idag gjorde jag det jag gör helst på lediga dagar: spenderar tiden på gymmet utan stress. Jag och Ebba körde ett pass i förmiddags och ett pass ikväll. Linnea gjorde oss sällskap efter hennes pass och att kunna sitta på golvet och bara skratta tillsammans är ovärderligt. Vanheim är mitt happyplace och oavsett vilket humör jag är på när jag kommer dit; trött, irriterad, ledsen, glad eller omotiverad - jag har alltid en positiv känsla i kropp och själ när jag åker där ifrån. Lite extra ikväll efter att ha kört ett otroligt roligt strongman pass och dessutom skrattat tills tårarna runnit. Jag är väldigt tacksam över att ha hittat detta :-).