/

Meningen med livet?

Gud vilken mysig dag vi haft idag. Efter ett otroligt tungt morgonpass imorse skyndade jag hem för lunch och en snabb dusch innan jag mötte upp Lala och hennes syskondotter. Vi köpte färskpressad juice och traskade genom stan till Pelle Svanslös lekpark för lek och äventyr. Sedan mötte vi Lalas kille och hans lilla son och lekte vidare i nästa lekpark innan vi gick tillbaka till stan för en sen lunch och lite "icecream" som tvååringen säger. Jag har alltid älskat barn och det har varit en stor sorg för mig att jag inte haft några små barn i mitt liv de senaste åren. Det var därför fantastiskt att få busa och krama en liten människa idag. Åh. Längtar så mycket tills jag får egna barn. Min barnlängtan ligger alltid latent men nu i sommar har den varit extra stark ha-ha. Barn måste vara meningen med livet. 
(null)
 
(null)
 
(null)
Alltså hur mysigt? Kommer leva länge länge länge på idag ha-ha!