/

FRIYAY

Jag förstår att ni alla suttit på nålar för att höra hur det gått med framstegen i min väg mot brytning ;-). Skämt å sido. Jag testade utan vägg och det var nästan lättare än med vägg. Man kan luta kroppen på ett helt annat sätt. Snart kanske jag kan skippa viktplattorna. Det svåra ligger dock inte i höjden, den är i princip densamma som om jag skulle varit utan viktplattor. Det svåra blir att enbart balansera på armarna och lägga all vikt på dem som jag nu lägger på huvudet. Det kräver mycket axelstyrka som jag inte vet om jag har ännu. 

Annars då? Det är fredag och fredagskänslan som infann sig imorse på gymmet där vi tränade nästan hela gänget försvann i takt med att regnet började ösa ner. Det är inte klokt vilket tropiskt väder vi haft i Sverige denna sommar, både vad det gäller värme och luftfuktighet men nu också dessa sanslösa skurar som kommer. Vi hade planerat kräftskiva utomhus men de planerna fick snabbt göras om. Jag känner mig dock ändå riktigt peppad på helg!