/

Do you squats, eat your proteins, wear red lipstick and don't let boys be mean to you

Hade identiteskris deluxe imorse då jag vaknade. Jag slängde nämligen en snabb blick på klockan och insåg att den var 13:00. Jag hade sovit i strax över tolv timmar! Snacka om uttröttad tjej. Å andra sidan har det inte varit många timmars sömn i helgen så jag behövde väl sova ikapp. Och de senaste två veckorna har inneburit mycket jobb. Därför ska det bli otroligt skönt att bara jobba fyra dagar nu och sedan vara ledig i två veckor. Det var kanske lite väl hårt att gå direkt från tre års plugg till heltidsjobb såhär i efterhand he-he. Men ska man köpa lägenhet och en helt ny uppsättning möbler behövs pengar. Köpte faktiskt min första grej till nya lägenheten idag. Är så himla peppad! Bara fyra veckor kvar nu. 

Annars då? Livet rullar på om än med lite motvind ha-ha. Jag hittar motivationen i mina älskade och fantastiska vänner som jag helst av allt bara skulle vilja fria till för att de är så underbara. Och i träningen såklart. Sista delen av passet idag, 21-15-9 av shoulder to overhead + boxjumps over, var en sådan workout där det bara är att mata. Tre och en halv minut av go go go och jisses vilken terapi det är. När mjölksyran bränner överallt och lugnorna sprängs men man ändå hittar pannbenet att fortsätta. Då känns det att man lever och det känns bra. 

Bilderna är från i helgen då jag och Carro tog oss an Flustret. Jag har blivit nekad där två gånger pga är för ung, men i helgen lyckades vi få in mig trots mina ynka 23 år. Det var faktiskt riktigt roligt. För övrigt tyckte jag rubriken passade bra till lördagens outfit. Har alltid tyckt att blått är min färg men rött är fasiken snyggt också!