/

Strålande fredagshumör

Det är fredag och löning och ingen kunde vara mer glad än jag över detta! Äntligen vänder livet. Jag startade dagen med lite frukost framför youtube (ledsen nyhetsmorgon) innan jag tog tag i dagen och städade, diskade undan, betalade räkningar osv. Sedan har jag fixat håret för första gången på evigehter då det vankas julklapps-shopping med Julia på stan. Bara en sådan sak! Senare i eftermiddag väntar det givna fredagsfyset innan det blir fredagsmys hos Carro. Vi båda jobbar imorgon och passar därför på att umgås i soffan framför Idol medan resterande ungdomar i Uppsala kommer bränna halva CSN på Värmlands ikväll. Bra val av oss om jag får säga det själv ;-). Jag känner mig på strålande humör idag, och det var ett tag sedan. Jag börjar känna igen mig själv igen efter en seg höst.

Såhär har jag känt gentemot livet de senaste dagarna: nemas problemas!!