/

En bättre novembermorgon

Godmorgon torsdag! Klockan är strax efter nio och jag har precis bäddat ner mig i sängen. Igen. Startade denna härliga novembermorgon med stortorsdagsfrulle på Stockholms nation med min härliga klasskompisar. Dock väntar jobb inatt så istället för att fånga en av novembers få soldagar tänkte jag försöka få mig några timmars sömn. Annars blir det en 24-timmarsdag och det känns lite väl saftigt he-he. Annars då? Livet fortsätter vara härligt och en stor anledning till det skulle jag säga är det faktum att jag hittat ett syfte: nämligen plugga inför NKSE. Istället för att låta alla lediga dagar bara passera spenderar jag dem på Blåsenhus tillsammans med Fredrik och skrattar mig igenom plugget. Det är verkligen givande att lära sig saker. 

Nedan syns min hemmagjorda kalender som sammanfattar de viktiga grejerna jag har på agendan fram till jul. Förhoppningsvis kan jag klämma in lite fler arbetspass innan praktiken drar igång. Men sedan är det bara en transportsträcka till dess att jag får åka hem. Längtar så otroligt mycket<3. 

Denna bild på kyrkan togs för inte mer än en kvart sedan. Älskade älskade morgonsol och älskade älskade Uppsala. Många har frågat mig vad jag tänkt göra efter min examen som närmar sig med stormsteg, om jag kommer flytta hem igen eller vad planen egentligen är. Men nej, jag är inte klar med Uppsala. Jag har byggt upp mitt liv här och är inte redo att gå vidare än.