/

Rolig träning!

Det har varit en rolig och bra träningsvecka hittills! I måndags boxades jag och Linnea och igår var det hotyoga som gällde tillsammans med Sanna. Imorse ställde jag väckaren tidigt för att avverka ett benpass innan alla Uppsala studenter tagit sig till gymmet. Har införskaffat mig lite ny rekvisita i form av ett resistanceband för att se om kontakten blir bättre som alla på instagram påstår. Jag vet inte om det var träningsvärk från igår eller om bandet faktiskt hjälpte men det brände ordentligt i rumpan idag. Använde mig även av vristvikter under min avslutande WOD samt under magpasset. Döööden! Vristvikterna ska jag verkligen fortsatta använda! Var så slut i benen i slutet av passet att jag under mina boxjumps ramlade över lådan ha-ha. Tänk att bara 0.5 kg på varje sida kan göra så stor skillnad.