/

Helgbabbel, mirakel och fina vänner

Åh vilken bra helg jag haft! I fredags tog jag förmiddagen ledig och passade på att njuta av solen och bra sällskap. Jag och Ebba avnjöt en lunch på güntherska i solskenet och mådde allmänt gött. Efter ett seminarium med min idol-sjuksköterska begav jag mig till gymmet för att svettas lite då jag senare på kvällen planerat att trycka så många chokladbollar jag bara orkade ha-ha. Sagt och gjort. Lala gjorde mig sällskap och vi hade det så mysigt! Härligt att få kvalitetstid med två fina vänner på en och samma dag<3. Lördag innebar jobb på akuten och jag kände mig så löjlig då jag cyklade iväg med ett leende på läpparna där vid halv sju. Kan man gilla sitt jobb så mycket eller gillar jag bara idéen av att jag gillar mitt jobb? I don't know men tiden flög iväg under dagen så roligt hade jag iallafall. Och sedan mina damer och herrar, sedan skedde ett mirakel! Jag trampade iväg till gymmet efter jobbet och redan på cykeln kände jag att det var en dag då allt var möjligt: jag klarade nämligen att göra chins!!!! Hela fem stycken!!! Detta är såå stort för mig. En milstolpe inom min träning ha-ha. Nu ska jag öva på att faktiskt göra snygga chins också. 

Kvällen igår innebar bowling och middag med Julia och hennes kille = dubbeldejt. En riktigt trevlig sådan också! Hade helt glömt hur kul det är att bowla. Både jag och Jesper somnade sedan i soffan innan elva, helt slut på båda två. Därav var dagens sovmorgon innan kvällspasset välbehövlig. Nu checkar jag ut och hoppas på att vädret ska vara lila härligt imorgon som idag så jag också får chans att njuta ordentligt av solen och värmen!