/

I've been reading books of old, The legends and the myths, Achilles and his gold, Hercules and his gifts, Spiderman's control, And Batman with his fists, And clearly I don't see myself upon that list

Efter min lediga dag i tisdags har jag återgått till mina standardrutiner: vakna, träna, duscha och så jobba 12-21. Ikväll blir tredje kvällen i rad på jobbet sedan är jag ledig lördag och söndag. Huuur skönt? Det var någon form av patientrekord igår på aktuen också och jag fick hoppa mellan olika team och hade ingen riktig koll på mina patienter = jag gick hem och kände mig inte riktigt nöjd med min insats. Därför är jag peppad på att åka och ta revansch idag och göra mitt allra bästa för att ge patienterna en bra upplevelse. Sedan kan jag ta helg med gott samvete :-). 

 
Bilden är från imorse då jag tog mig an dagens WOD. Härligt pass som var sådär lagom jobbigt så att man blir trött men ändå känner sig stark!