/ emelie forsberg /

Evighetskarusell

Jag är väldigt dålig på att skriva här. Men det grundar sig i att jag gör inte så mycket mer än att jobba och träna. Och sova. Det är en evighetskarusell som jag tyvärr inte ser något slut på. Jag försöker vara positiv trots att jag inte har något socialt liv ha-ha. Tack och lov att jobbet är roligt och jag har blivit nykär i träningen! 


Det var ju midsommar i helgen också. Inget speciellt firande för min del då jag jobbade mitt standard-pass 12-21. Men jag hann dricka lite prosecco efter att jag slutat och det är inte fy skam. Man får vara glad för det lilla! Jag har precis avverkat ännu ett träningspass och ska hoppa in i duschen nu innan jag beger mig till mitt andra hem: sjukhuset. En vanlig dag i mitt liv ha-ha. Om inte annat lär jag vara jäkligt tight på playan i augusti ;-).