/

En ledig tisdag

I tisdags var jag ledig = dagen behövde maxas. Jag startade därför morgonen med lite lyx och gick och gjorde fransar. Sist jag testade det sa jag: aldrig mer. Jag är inte en sådan tjej som kan ha långa fransar eller naglar utan att förstöra dem, jag är för oförsiktig. Men det lockar att inte behöva sminka sig varje dag innan jobbet, och stället jag gjorde dem på tar bara 400kr och typ 200kr för påfyllning. Såå varför inte? Blev riktigt nöjd dessutom. Jag hann även med en sväng på stan, åka och träna samt kolla in säsongsavslutningen av skam innan jag vid 16 befann mig hos Sofia för en kväll i bubblets tecken. Några kollegor till mig anslöt och vi hade det fantastiskt trevligt på Sofias härliga balkong innan vi tog oss an bryggan. En bra tisdag med andra ord! Dock fick jag servera resorb på jobbet igår he-he... 

Här är jag osminkad i mina nya fransar bara några minuter efter att de gjorts. Jag ger det en vecka innan jag har förstört dem ha-ha. 
En bild med smink också! Dock var det hur svårt som helst att få på sig eyeliner med fransarna ivägen. 
Jag och Sofia dukade upp snacks till bubblet! Otroligt gott!! 
En del av kvällens gäng!
Att denna bild togs med telefonkameran är ju bara sjukt ha-ha.
Självklart ordnade jag och Sofia med mojitos ;-). 
Lala tog en bild på mig på vägen till Bryggan ha-ha. Min inre diva gjorde sig verkligen påmind. 
 
#1 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

oh my, det här ser ju bara sjukt trevligt ut! Och dina fransar är döööösnygga :D