/

Lördagströtter

Lördagkväll och allt jag vill är att somna innan 20.00 ha-ha. Det har varit en intensiv vecka. Men jag har hunnit med såå mycket roligt. Förutom spännande dagar i Enköping har jag hunnit med att gå på spinning med en nyfunnen vän och därefter fått skavsår i ljumskarna haha. Rookie. Sedan har jag och Jesper sett Modo spöa Almtuna i hockey, en viktig vinst ;-). Torsdag innebar utgång där vi hade bokat bord i loungen på stocken. Gud vad trevligt det var! Vi satt där i lite mer än två timmar och drack och åt och notan gick på 1263kr, och vi var 15 personer. 85 kronor var! Det är helt galet billigt. Senare på kvällen blev det dans och shots för hela slanten! Var rätt seg på fredagmorgon men tog mig i kragen och mötte upp Lala på stan för en "lunch" på MoeJoes och lite shopping. Därefter mötte jag Ebba på gymmet för ett litet "lekpass" där vi övade på handstand pushups. Eller ja, Ebba gjorde och jag övade. Kvällen blev lugn med lite bak och filmtittande då jag skulle upp tidigt idag och jobba. Det visade sig bli den stressigaste dagen någonsin för min del ha-ha. Sprang bort alla stresshormoner på gymmet efter jobbpasset och nu ligger jag i soffan och försöker att inte somna. Vi får se om jag orkar hitta på något ikväll eller om det blir filmkväll numero dos. Borde kanske bita ihop och hitta på något för Jespers skull, jag beter mig som en tant ha-ha. 
Glad på Enköpings akutmottagning!
Hejade fram Modo till vinst! 
Detta måste vi göra om! De hade dukat så fint också med vit duk och allt. 
Inte världens bästa dag att ha sminket hos en kompis då man är bakis och påsarna under ögonen hänger ner till fötterna. Håret var i alla fall fräscht för att vara "dagen efter".
"Lunchen" jag talade om ha-ha... Juicen var dock rätt matig och god. 
Mitt i ett försök till en handstand pushup. Detta är något jag ska öva och bli bra på!