/

Blandad helg

Denna helg har varit en sådan där helg som innehåller allt och lite till. Den startade i fredags med en ledig dagen vilken jag fångade genom att både hinna storstäda lägenheten och träna med en klasskompis innan klockan slagit tolv. Vidare blev det lunch och shopping på stan innan pre-prepartyt startade vid tre hos Carro med fix och tjejsnack<3. Halv fem befann vi oss hos födelsedagsbarnet för den riktiga förfesten innan vi drog ut klockan sju (!). Haha det är pinsamt tidigt. Trots detta fick vi ändå köa i typ en halvtimma. Ni kan ju tänka er kaoset som råder på nationerna nu i nollningstider. Jag hade dock en av de absolut bästa kvällarna på länge! Lördag innebar tvätttid, lunch på stan (ok försöker vara glamourös men i själva verket käkade vi på Max ha-ha...) och sedan en promenad ut till Jespers föräldrar för lite eftermiddagsfika. Det blev en tidig kväll då jag imorse klev upp och avverkade ett dagspass på barnakuten. Det var verkligen mysigt att vara tillbaka och få krama så bebishänder igen<3. Efter jobbet blev det träning och veckohandling och nu är jag så trött att mina ögon går i kors. Soffläge hela kvällen! 
Fina fina Carro!
Kände mig rätt cool i fredags! Jag brukar alltid vara den "tjejiga" med klänning men jag fick låna en supersnygg topp av Carro med djup öppen rygg så matchade den med "boyfriend jeans" och röds läppar a la Noora hö-hö. Kan tillägga att på bilden ovan var det bara klädprovning och jag hade inte sockarna uppdragna sådär under kvällen ;-). 
Snyggingen till födelsedagsbarn!