/

Måndagspeppen är total

Måndagspeppen är total! Det var ljust ute då jag drog isär gardinerna imorse, teoriblockets första gruppuppgift är färdig och jag kunde åka hem innan tre med dagens agenda och lite till avbockat. Det bästa med att vara tillbaka till plugget är nog - förutom att kunna skratta avslappnat med vänner och pilla med mobilen när man vill... - att slippa scrubsen och ha kläder på sig tillsammans med utsläppt hår. Måste bli bättre på att klä mig fint med tanke på att större delen av mitt liv sedan kommer att spenderas i vita kläder utan passform. 

Denna måndag kände jag för att vara administrativ = bar en skjorta jag köpte då jag ville bli Noora efter att ha sett skam ha-ha. Skrynklig och även den utan passform, men den är rosa och fin ändå tillsammans med jeans, smycken och utsläppt hår! Nu bär det snart iväg för ett benpass tillsammans med Julia. Dock är mina ben rätt möra efter att ha provat första passet i "the open", 17.1 igår. Fyyyyfasen vad jobbigt. Ni som intresserar er av crossfit, googla fram detta pass och kör om ni vill testa er kondition och ert pannben. Ni kommer få er en utmaning minst sagt!