/

Hot yoga part two

Denna söndag har mestadels ägnats åt träning - och sömn där emellan ha-ha. Hot yoga part two: inte alls lika hemskt som sist! Det var fortfarande riktigt jobbigt men värmen var inte lika påträngande. Antingen hade jag bättre grundförutsättningar och bättre dagsform idag med mer sömn i bagaget och kanske bättre vätskebalans, har nämligen svårt att tro att jag blivit uthärdigare efter endast en gång. Alternativt visste hjärnan vad som komma skulle och kunde ställa in sig bättre. Hur som helst var det skönt att inte bara plågas utan faktiskt kunna uppskatta hur kroppen ansträngdes i värmen. Kanske ger mig på att köra två gånger nästa vecka om tiden och orken tillåter. Hoppas bara inte jag fastnar för denna träningsform då årskort ligger på ett femsiffrigt belopp... 

Tre snaps från dagen: förmiddagens träningspass i en solig och ljus lokal. Ett soligt och varmt Uppsala samt en snap från Jesper efter yogan ikväll. Har världens bästa pojkvän som överöser mig med omtanke (och god mat)<3.