/

Helgen

Fem veckors praktik är över jag måste erkänna att jag är lättad. Det har varit väldigt roligt och lärorikt men att vara "ny på jobbet" varje vecka i fem veckor med nya handledare i princip varje dag är utmattande. Det ska bli skönt att få styra över mina egna dagar igen. 

Att praktiken var avklarad och CSN samt lön anlänt till kontot firades med party i fredags. Jag styrde drinkkväll som förfest vilket var riktigt trevligt. Det blev dock en tidig kväll = vaknade utvilad vid sju på lördagmorgon ha-ha. Rebecka som var på besök från Stockholm och Sofia kom förbi på frukost innan jag och Ebba tog en promenad i solen, vädret var fantastiskt igår! Kvällen ägnades åt att spela Risk med Ebba och Ludde, ett riktigt roligt spel som jag tyvärr förlorade rätt hårt i medan Jesper som alltid vann...

Denna söndag kickstartades med hot yoga klockan nio. Det skönaste passet hittils helt klart! Det är så fint av Jesper att följa med mig på mina påhitt, speciellt då det är något så "flummigt" som hotyoga och dessutom tidigt på morgonen<3. 
Några av kvällens drinkar och vänner!
Scones och smoothie i solen = lajvet.