/

Söndagglad

Trots en sen natt igår efter inflyttningsfest med så mycket skratt att jag har träningsvärk i magen idag var jag uppe och studsade vid 08 imorse. Jag hade tid för att fylla på fransarna vid nio nämligen, vilket verkligen var på tiden. Nu är de fylliga och fräscha igen! Sedan dess har dagen gått i ett. Förmiddagen ägnades åt att städa och förbereda matlådor och på eftermiddagen hade jag bokat in en fika och stadsvandring med Ronja som flyttat hit för att läsa veterinär. Så himla kul med människor hemifrån! Därefter cyklade jag och Julia iväg till Vanheim för att möta upp ett träningsglatt gäng för intervaller av alla dess former. Att backintervaller kunde vara så kul var verkligen något nytt! Sedan väntade handling men nu har jag äntligen fått landa i soffan och tänkte faktiskt ligga kvar här hela kvällen. Imorgon vankas skolstart. Otroligt peppad!