/

Sommarlov!

Hejhopp lördag och sommarlov! Igårkväll jobbade jag sommarens sista pass på akuten. Väldigt tråkigt även om jag måste säga att det var skönt att gå hem igår efter den galnaste kvällen jag varit med om vad det gäller antal patienter. Men jag kommer tillbaka som timmis, var så säkra! Planen efter jobbet var antingen mackor i sängen eller utgång med vänner. Dock blev det varken det ena eller det andra då inget riktigt lockade. Istället blev det ett restaurangbesök följt av biljard. En väldigt trevlig kväll!


Idag har jag spenderat dagen på stan med Julia där vi båda shoppat och gjort riktiga fynd. Tröjan nedan är ett av mina inköp. Hade spanat på den ett tag så nu när lönen kommit slog jag till. Har verkligen fått upp ögonen för tjocktröjor, något jag aldrig använt förr. Det är ju Guds gåva till alla oss frusna själar. Varmt, skönt och sådär avslappnat sportigt och snyggt. Detta kommer jag klä mig i höst!