/

The murph

Trots konstig sömn inatt med en massa galna drömmar tog jag mig i kragen och åkte till gymmet innan sju imorse, allt för att hinna klämma in ett träningspass i mina numera fullspäckade dagar innan Valborg. Det blev inte vilket träningspass som helst utan The Murph. Alltså jag trodde det var ett skämt då det var dags. Men det gick ändå helt ok. Pullups gjorde jag med gummiband och armhävningarna fick bli på knä, annars hade jag nog varit där än och kämpat på. En dag ska jag kunna göra det ordentligt! I skrivande stund sitter jag i frisörstolen för att bli fin inför helgen. Efter att ha kollat på bilderna i förra inlägget insåg jag att det verkligen var dags att göra något åt utväxten!

Testa detta om ni vill känna att ni lever! 200 armhävningar och jag trodde att mina bröstmuskler skulle ploppa ut. Kan tillägga att jag inte bar en kroppsväst och det var jobbigt ändå!