/

Full moon party

I fredags blev det utgång trots att jag först motsatt mig till det helt (ingen skräll att jag ändrar mig under fredagseftermiddagar dock, livet är alltid så himla härligt då) och jäklar vad kul kväll! Hela dagen var ultimat rakt igenom med frukost på nation med vänner, sedan lite shopping, lunch med Linnea, arbetsintervju och så middag med Ebba och Jesper innan det vankades förfest med ett gäng civilingenjörer. Som en av grabbarna skrev på min instagram "om en förfest är "rolig" var nog denna helt otrolig"! 
Hetsen var inte nådig ha-ha. Men vi är bara studenter en gång i livet och då gäller det att leva därefter. Vi pimpade oss fina inför "Full moon party" på snerikes men efter att ha köat i ca 50 min utan större framgång gav vi upp och gick till Värmlands och rockade dansgolvet där istället!