/

29/10

Jag hade verkligen fått för mig att det var nästa helg som gällde för halloween-fester. Men efter att ha scrollat igenom instagram efter kvällens arbetspass är jag ganska övertygad om att det är denna helg. Typiskt! Jag som hade planerat en utklädad och allt. Tur i oturen att jag inte köpt den ha-ha. Jaja. Istället har jag som sagt jobbat ikväll. Fick min dos av helgkänsla i torsdags då vi tog oss an storstocken och dansade hela kvällen. Dagen efter innebar dock inte ledighet utan krigade mig iväg till blåsen trots lite sömn för plugg och sedan tränade jag Challange med Ebba och Elina. Höstens hittills roligaste pass, helt klart! Trots att jag borde varit "bakis" och trött kände jag mig pigg och uthållig. Det är konstigt hur kroppen fungerar. Ibland tror jag att jag är en evighetsmaskin, till dess att jag däckar i soffan och verkligheten tar ifrån mig min tro om superkrafter dvs ;-). 

Igårkväll var det myskväll med Ebba och Sofia vilket är bland det bästa jag vet. Att få skratta med vänner man känt i flera år åt alla tokigheter vi gjort tillsammans. Uppskattar verkligen ert sällskap tjejer<3. Det bästa med denna helg är det faktum att jag är helt ledig imorgon utan ett enda krav. Fan vad jag ska sova ut!