/

Underbara tisdag

Igår var en sådan där fantastisk dag som bara tittar förbi ibland och livar upp hela ens tillvaro. Dagen startade med en löptur strax efter 06. Solen sken, alla morgonpigga motionärer hälsade glatt och jag ville dö för att mitt blodtryck på morgonen är obefintligt. Det snurrade och svartare för ögonen och snoret rann pga pollen. Men trots detta lyckades jag njuta av försommaren i en väldigt sovande stad. Mornar är min favorittid på dygnet. Det är något visst med att vara vaken före alla andra och se solen stiga på himlen. Därefter hann jag duscha, äta frukost framför Nyhetsmorgon och prova ut gårdagens klänning innan det bar iväg till Blåsenhus för plugg hela dagen. Med några pauser för lunch och glass i solen såklart. Älskade pluggliv. Vi har det så roligt tillsammans även om vi knappt pratar under dagen och bara skriver till dess att vi får trycksår på händerna. Idag tillexempel bröt jag och Fredrik ut i ett okontrollerat skrattanfall som fick hela biblioteket att vända sig om. Jag kommer sakna detta i sommar! 

Kvällen startade på lingons uteservering med två kannor sangria och de godaste mojitos jag någonsin smakat. Fortsatt en massa skratt och givande samtal innan jag och Elin hoppade på cyklarna och rullade till Bryggan. Det var svinkallt och helt översmockat med människor men ändå en helt fantastisk sommarkväll. Cava på uteserveringen innan vi dansade loss med en stor del av resten av klassen som också var ute. Ett perfekt avslut på ett perfekt studieår<3. Åh. Nu blir jag nostalgisk också... Tur det är två år kvar av denna underbara tid! 
Haha något stirrig i blicken. Förklarar väl mitt allmäntillstånd under den löpturen.
Något piggare vid sex på eftermiddagen, tolv timmar senare. 
Kvällens outfit blev väldigt oklar. Något av en kostym med ett linne i baddräktsmaterial och så ett hårband i spets pga att jag inte kunde finna åt mitt diadem. Men jaja. 
Varken drinken eller maten var min men det såg så somrigt ut att jag var tvungen att ta en bild! 
Älskade människor! 
Finaste Elin! Vet att du läser så tack för en mysig dejt och kanonkväll on le dansfloor! 
Såhär levnadsglad var jag en tisdagskväll! Jag lever för sommarhalvåret!