/

En helg i frihetens tecken

Frihet. Det är ett ord som beskriver denna helg. Jag har försökt att plugga men sedan bara lagt det åt sidan, slappnat av och njutit och OJ vad skönt det har varit. I fredags hade jag en sådan där dag då jag gjorde allt man annars inte har tid med: målade naglarna, noppade brynen, städade lägenheten på djupet, tvättade, tränade ett gammalt favoritpass som är schemalagt mitt på dagen, handlade, tittade på Emil i Lönneberga (prioritet med barnfilmer då man är ledig) och läste en favoritbok i solen på balkongen. På kvällen vankades utgång för att fira att praktiken var slut samt att sommaren närmar sig med stormsteg. Både förfesten och utgången blev så otroligt lyckad och över all förväntan, tack vare fina vänner och en fin pojkvän <3. Resten av helgen har varit lugn. Mycket slappande, lite träning, middag hos Jespers föräldrar i solen och nu slutligen lite fix inför den kommande veckan. Är väldigt redo att ta mig an detta års sista tentaplugg! 

Tog inte en enda bild i fredags vilket förklarar hur trevlig kvällen var. Det är egentligen tråkigt att det ska vara så, att man missar att ta bilder under de roligaste kvällarna. Men mobilen är det sista man tänker på med trevligt sällskap. Minnena får leva kvar i huvudet istället!