/

GRAND CANYON

Och så var vi tillbaka i LA och West Hollywood efter ett par dagar på vift. Under dessa dagar har vi hunnit befinna oss i fem delstater, sett bland det häftigaste moder jord har skapat: Grand Canyon, festat loss ordentligt i Las Vegas, shoppat på en otrolig billig outlet, solat och badat, bilat över 100 mil på en dag och mycket, mycket mer. Denna lilla resa tog inte bara all min energi utan även min telefon. Inte helt otippat att den lämnade mig i Vegas he-he. Sjukt jobbigt att vara utan då jag är så långt hemifrån, men å andra sidan är jag tacksam att det var den som försvann från min ägo istället för passen som jag också hade med mig den kvällen. Jag ser det som en läxa från Gud att inte vara så fäst vid matetiella ting. Själen mår säkerligen bra av att vara utan telefonen en vecka!

Delar upp alla bilder i ett flertal inlägg då det är så extremt många. Först ut är dagarna i Grand Canyon: