/

En arbetsvecka

Veckan har till största del bestått av jobb och träning. Har åter funnit löpglädjen vilken fattats mig sedan några månader tillbaka. Detta medför en  enorm glädje och lättnad då jag mer eller mindre identifierar mig med löpning då det alltid varit min tillflykt. Det är något jag är bra på, något jag kan kalla "min-grej" och utöva då annat inte alltid går vägen. Har sprungit tre gånger denna vecka, ska försöka få in rutin på åtminstone två löp-pass i veckan framöver . Det är mycket annan rolig träning jag vill hinna med också he-he. 

Annars har det inte hänt så mycket mer roligt i veckan, var och badade med Jesper i måndags vilket var mysigt. På kvällen överraskande Sofia och Rebecka mig med att säga att de var i Uppsala så vi möttes för middag och lite vin på Lingon. En fantastisk varm och härlig sommarkväll fylld med skratt. Fina, fina tjejer <3!