/

Mitt badrumsskåp

Jag och mina vänner har pratat om hur kul det är att kika i andras badrumsskåp då man är borta på besök. Det kan säga rätt mycket om en person precis som kylskåpet. Här nedan har ni mitt badrumsskåp precis som det alltid ser ut, öppnade precis och tog ett kort. Varsågoda att döma mig he-he. 

Vad jag kan läsa av denna bild är väl att jag är väldigt dålig på att använda pads, förpackningen står i princip orörd sedan mamma köpte den åt mig i somras. De blåa produkterna i hörnet använder jag aldrig. Sparar de lite dyrare grejerna till "finare tillfällen" som uppenbarligen aldrig kommer. Mycket väteskersättning då jag under sommarhalvåret tar en om dagen, plus en innan och efter varje utgång. Vätskebalansen är viktig! Och självklart min favorittandkräm som jag inte klarar mig utan. Kan inte borsta tänderna med något annat, då känns de inte rena! I ena hörnet kikar en hårspray fram också trots att det går emot mina principer att använda det. Kvävs av lukten och trots att de är mycket bättre ingridienser nu inbillar jag mig att hårspray fortfarande förstör vårt ozonlager. Men om man lockat håret och ska cykla i regn och blåst är det tyvärr ibland nödvändigt att spraya på lite för att behålla en någorlunda frisyr.