/

Hemma i Ö-vik

Äntligen har jag landat i soffan med en Bingolott i handen och familjen intill mig i soffan. Det har varit en hektisk vecka minst sagt med tenta, seminarium, förflyttningsteknik, kompishäng, packning, arbetsintervju, julshopping, hemresa, nytt tentaplugg och så vill jag ju väldigt gärna hinna med träningen också. Men det är fantastiskt att vara hemma igen och hemresan tillsammans med Linnea gick i ett nafs. Så himla trevligt att bila med en kompis! En kompisdejt på cirka 5 timmar är inte alltid man får till! På tal om kompisar fick jag träffa mina absoluta bästisar igår och skratta över flera glas vin medan vi firade att Amanda fyllt 21. Finaste och klokaste tjejerna. Är så stolt över er och allt ni lyckas åtstadkomma <3. Känns väldigt tryggt att ha både en sjukgymnast, läkare och jurist nära till hands ;-).