/

Vakna det är bästa dagen!

Jag vaknade upp på strålande humör vid 06.15 imorse. Ibland tror jag inte att jag är riktigt klok. Började med att betala lite räkningar och min första hyra då både CSN och lönen kommit idag. Kanske det är anledningen till mitt goda humör he-he. Vid åtta väntar inlärningsträff med basgruppen och sedan tar vi välförtjänt helg. Planerna för helgen bidrar även dem till mitt muntra humör. Samt att det är fredag! Visste ni att fredagar höjer lyckan i världen med 11 %? 

Några bilder från veckan, enbart de "tråkigare" delarna. Har oftast för trevligt för att ta bilder. Som igårkväll då det var kvällsfika på ett café, eller då vi bakade scones hos mig en kväll tidigare i veckan. För att inte tala om alla träningspass. Ska försöka ta lite roligare bilder i helgen. 
I tisdags hängde vi på KTC för att öva venprov, subkutana samt intramuskulära injektioner. Väldigt roligt! 
En "ledig" förmiddag ägnade jag bland annat åt att laga matlådor. Pannkaka och lax och mos ;-). Älskar att själv få bestämma vad jag ska äta. 
Igår under intensivt plugg på Carolina Rediviva. Man skulle kunna tro att vi är sponsrade av MacBook-air.