/

En helg för bra för att övergå till vardag

Vilken helg det varit! I fredags efter att ha klarat det praktiska provet begav jag mig hemåt för att göra mig fin då det under kvällen vankades disbutationsmiddag. Verkligen en trevlig och rolig kväll med många skratt! Trots att timman blev rätt sen innan jag somnade var väckaren ställd under lördagmorgonen då det denna helg varit fitnessfestivalen i Stockholm. Att besöka fitnessfestivalen var nytt för mig, det gav verkligen motivation till träning och ett hälsosamt liv! Höjdpunken var dock att få se paret jag sedan länge följt och ser upp till, Paula och Hugo. Som pricken över i:et hade de med sig sin lilla dotter, ojojoj vad söt. 

Igår var det första advent vilket här i Uppsala firas med dunder och brak i form av en fyverkerishow. Fantastiskt vackert och mäktigt! 
Fredagens middag och dejt. Hade lite smärre panik över min håruppsättning då jag är riktigt dålig på sådant. Så cirka en timma innan det var dags att bege sig sprang jag ner på stan och köpte en ny donut, trots att jag redan har en, bara för att personalen skulle kunna hjälpa mig "visa hur man sätter upp den". Vips så var håret fixat ;-). 
Ett stop på Vapiano påväg hem från Stockholm till Uppsala, de har den bästa peston jag känner till!