/

Shopping i GBG

Detta var vad jag köpte i Göteborg samt igår. Självklart måste nytt schampo och balsam inhandlas från LCC då möjlighet ges. Har använt dessa två flaskor konstant sedan i höstas, det har kommit att bli min signaturdoft. Var i behov av en ny sminkväska och passade då även på att köpa en större nessisär då jag i princip bor i en väska och ofta behöver ha med mig alla hygienartiklar. Fastnade för de fräscha färgerna på dessa! Skorna har jag letat länge då de påminner om mina balskor, med en betydligt lägre klack bara. Är egentligen ingen klacktjej, men tycker det är himla tjusigt att steppa runt i klackar och klänning så ska försöka bli bekväm i det under sommaren hade jag tänkt. Hur det går återstår att se... Oftast känns converse jobbiga, hur ska det då gå med klackar? Slutligen blev jag tre toppar rikare också. Gillar tydligen blått? Ha-ha. Höga halsar på tröjor är också en svaghet, det ser elegant ut enligt mig!