/

Norrfällsviken!

Trots att det är fredag och helgen precis börjat känns det som om jag haft helg redan. I onsdags efter jobbet stod nämligen restaurangbesök på schemat med Anders släkt. Innan bjöds det på fördrink hos hans mamma och oj vad trevlig kväll det blev! Torsdagsmorgon startade sedan med en cykeltur in till stan för frukostbuffé innan bilen rullade söderut mot Norrfällsviken. Där har vi ätit gott, skrattat tills tårarna runnit och magen gjort ont. Jag har haft ett par himla trevliga dagar och det har varit så kul att få lära känna Anders släkt ytligare! Hade gärna stannat kvar med de resterande men jobbet kallade. Dock är det min sista helg för den här sommaren, därav en fortsatt optimism! 

Har haft alldeles för roligt för att ta bilder vilket såklart blir tråkigt i efterhand. Men ett par lyckades jag skrapa ihop från Anders snapchat. 
En stor glädje i dessa dagar var denna lilla prinsessa. Jag har alltid längtat efter barn men nu är min barnlängtan tamigfan nästan skrämmande. Blir ärligt sorgsen då jag tänker på att det ligger minst fem år bort . Men den dagen tänker jag älska mitt barn så pass att hen blir less på mig innan hen ens kan uttala orden :-). 
Som sagt, ett hus vid havet är ett mål i mitt liv. Gärna en av dessa sjöbodar i Norrfällsviken! Kan inte sluta le då jag tittar på den här bilden! Sötaste lilla unge.