/

Weekends

Under de senaste månaderna har jag varit väldigt positivt inställd till att jobba helger, jag har inte haft något emot det. Idag, precis innan jag slocknade av utmattning efter helgens sista jobbpass, kom jag underfund med varför. Jag gasar på helt enkelt. Trots att jag jobbar klämmer jag in lika många aktiviteter som om jag vore ledig. Därför gör det mig inget att jobba helger, det är ju som att vara ledig med lite snabbare duschar mellan aktiviteterna plus att man får pengar. Vila kan man göra i graven he-he.

Har som förståeligt är jobbat i helgen, närmare bestämt 28 timmar. Där emellan har det varit restaurangbesök, en spontan förfest, träning, lunch på stan, mer träning, fika på UH och grabbkväll med spel. Är mycket nöjd med helgen och ser fram emot den kommande veckan! Många roliga grejer inplanerade.