/

To hell and back

Denna vecka har jag varit till helvetet och tillbaka. Efter att termometern visade 38,5 i måndags har det bara stigit uppåt i samband med att kroppen har brutits ner. Sömn, mat och dryck har i princip uteblivit precis som medvetandet. Jag har känt mig näst intill full både i tisdags och igår. Kläderna har varit dyngsura av svett precis som lakanen för att sedan nästa sekund vara alldeles för kalla för att värma min lilla sjuka kropp. Usch. På detta har jag varit tvungen att jobba några timmar varje dag i och med öppningen av restaurangen. Jag har gråtit i ren panik bara för att kroppen inte orkade, för att jag inte orkade. Huvudet har pulserat av vätskebrist men inte har jag kunnat dricka heller då knivar skurit mig i halsen varje gång jag svalt vilket bidragit till yrseln. Vaknade inatt av att jag blödde näsblod vilket jag aldrig gjort i hela mitt liv, det säger nog en del om min kropps tillstånd. Fy. 

Men efter oändligt mycket svett inatt visade termometern 36,9 idag vilket betyder att jag är på god väg att bli frisk! Har väldigt låg kroppstemperatur i friskt tillstånd så att jag snuddat vid 40 grader i veckan är bara sjukt (ordvits hö-hö). Annars då? Igår tappade jag även telefonen i en tekopp fylld med vatten ha-ha. Hade verkligen behövt en egen Dorota i veckan som kunnat ordna allt jag bett henne om och behövt. Tur mamma funnits där och hjälpt mig <3.