/

Oh don't you dare look back just keep your eyes on me

Måndag och ny vecka! Dagen känns verkligen som en milstolpe då jag idag påbörjat mitt nya jobb vilket jag tror kommer bli superkul och denna vecka tar oss dessutom in i mars månad! Känner mig riktigt positivt inställd till livet i allmänhet. 

Annars då? Helgen var grymt bra alla kategorier trots jobb mellan 11-19 både lördag och söndag. I fredags var det grabbkväll och på lördag firade vi Therse i efterskott med supergod mat och en ännu godare efterrätt. Men bäst av allt var att min saknade Elin kommit hem, det var så kul att äntligen få träffa henne igen! Dock har mitt höga livstempo visat sig i form av feber. Tyckte jag kände mig lite trött på jobbet idag och då jag anlände hem visade termometern över 38 grader, inte så konstigt att jag kände mig slö med andra ord. Därför blir det huskur deluxe ikväll då det väntas jobb hela veckan och träning kan jag bara glömma, även om jag längtar ihjäl mig efter riktigt snabba intervaller. Det får bli senare helt enkelt!