/

På hemmaplan!

Och så var jag på hemmaplan efter en toppen långhelg i Uppsala. Helgen var lika bra som jag föreställt mig att den skulle bli med en massa mys, träning, byte av julklappar och skratt. En bussresa, två filmer och tjugo minuters försening senare landade jag i soffan med familjen där de riggat med nybakt bröd och varm oboy. De känner mig he-he. 

Idag startade jag dagen med lite rockring framför julkalendern innan jag grävde ner mig i en essä om amning i några timmar. Vidare blev det en tur till stan där jag träffade en massa vänner och delade ut kramar. Blev näst intill rörd av hela stämningen, jag har så fina vänner och är så tacksam över att ha dem i mitt liv. Jag hann även med ett träningspass på mitt gamla älskade gym där jag såg ytligare ett par kända ansikten innan jag åkte hem och bakade pepparkakor med syrran. Det blev en sväng över till kusinerna också där det bjöds på fler kramar och julgodis. Älskar dessa tider. Tänk om vi kunde vara såhär kärleksfulla och givmilda året runt,  vad fin världen skulle varit. 
Årets första julklapp! En komedishow om svensk historia med Måns Möller och Özz Nûjen, snacka om skräddarsydd present till mig<3. 
Glad imorse då snön fallit och julstämningen infann sig. 
Som jag saknat tjejernas skratt! 
Putsade silverkoppar och nybakade peppisar, nu är vi redo för julen!