/

Julafton 2015

Vilken otroligt fantastisk julafton jag hade i år. Är för evigt tacksam för den fina familj jag föddes in i! Här kommer en bildbomb från hela dagen. 
Jag ställde väckaren tidigt för att tända ljus, sätta på låg julmusik och duka fram frukosten till resten av familjen. Älskar att vakna före alla andra, speciellt på en sådan speciell och mysig dag som julafton. 
Sedan drog jag med mig mamma och moster ut på en löptur runt sjön. Kan ha varit den finaste löpturen jag någonsin sprungit! Vinterlandskapet och den färgade himlen var som tagit från en saga. 
En snabb dusch, lite smink i ansiktet och fönen genom håret och sedan var jag redo för kyrkan! 
Glad hela dagen!
Efter kyrkan, ett besök på graven och lite julstök samlades släkten sedan hos oss för att titta på Kalle Anka och hans vänner tillsammans. Mysfaktorn var hög vill jag lova! 
Traditionen är att gå ut och tända tomtebloss, vilket vi självklart gjorde även i år! Roligt tyckte alla, stora som små! 
Minstingen i släkten gick loss på min snapchat och visade tydligt vem som bestämmer... Ha-ha älskade unge! 
Sedan kom tomtarna och alla dessa julklappar delades ut! Får alltid lite dåligt samvete av att öppna allt men å andra sidan är det väldigt mysigt och roligt också he-he. Otroligt tacksam över alla presenter jag fått! 
Inspirerad av Snövit och de sju dvärgarna dansade vi på ett litet annorlunda vis! 
Så mycket kärlek!