/

Vad händer i Uppsala?


Har tagit en springtur längs med Fyrisån, himla fin motionssträcka!

Läst i solen ute på fastighetens gemensamma terass! 
Bjudit pappa på middag då han gjorde ett snabbt stopp här mellan jobbresan och Örnsköldsvik. 
Har passat på att använda shorts trots att vädret nu börjar övergå till höst. Men så länge solen skiner... 
Cyklat runt runt runt med Sofia och Thilde. Bland annat till BMC där vi mest kommer hålla till. Här ovan syns den första föreläsningssalen jag ska äntra på måndag! 
Tränat extremt jobbiga pass på gymmet som jag så snabbt fattat tycke för. Här vankades GRIT-skivstångsintervall. Ojojoj. Har träningsvärk i muskler jag inte trodde existerade! 
Ätit lunch och hängt med fina Erika. Hon gav mig en privat guidad tur runt nationerna samt visade mig Uppsalas alla guldkorn vad det gäller caféer och restauranger. 
Har även köpt och fraktat upp ett nytt kylskåp till lägenheten. Vuxenpoängen trillar in. 

Detta är bland annat vad jag sysslat med dessa dagar. Måste erkänna att det är lite segt emellanåt för en rastlös själ som mig. Men försöker njuta av denna kravlösa tillvaro då allvaret drar igång snabbare än vad man kan tro.