/

Rome part 3

Ligger i hotellsängen med väskan färdigpackad och känner mig mer redo än någonsin att åka hem. Rom har för mig varit en underbar upplevelse och jag rekommenderar alla att åka hit då jag tror staden har något att erbjuda alla sorters människor. Dock är jag efter fem dagar med endast föräldrarna som sällskap galet ostimulerad. Att jag är rastlöst som person är inget nytt, jag känner den sidan hos mig själv väl. Den har dock inte gjort sig påmind på ett tag då jag praktiskt taget levt i väskor de senaste veckorna och därmed inte känt det där gnagandet som annars brukar infinna sig då vardagen blir för långsam. Men nu är det här igen. Benen skakar som durasellkaniner och lättretligheten är pinsam. Min kropp är redo för nya äventyr haha. En sista bildbomb från denna fantastiska stad, som utan tvekan ska upplevas igen, fast med sällskap i min egna ålder den gången hehe ;-). 
Och så en selfie som visar hur glad jag faktiskt varit den här resan, det blev lite klagan i texten ovan känner jag he-he.