/

Julhelgen

Då har julen ännu en gång passerat! Har verkligen haft tre toppendagar trots jobb både julafton och igår. Stämningen på jobbet har varit supermysig och gamlingarna har bjudit på fler kramar dessa två dagar än vad jag fått sammanlagt på mina tre år där tror jag. Julaftonskvällen spenderades hos kusinerna med julbord, paketöppning och julklappsleken. Fick alldeles för många paket enligt mig själv, så snäll vad jag inte varit. Igårkväll efter en niotimmars-jobbdag baserat på cirka fem timmars sömn svidande jag snabbt om till partykläderna innan Alva kom och vi gick några hus upp på gatan för att förfesta. Det var riktigt bra stämning och härliga människor vilket blev en perfekt start på en lyckad kväll. Idag skulle jag väl helst velat gömma mig under täcket om man säger så, men icke. Hela tjocka släkten kom på besök för att fira jul åter igen. En dusch, Ipren och ett glas resorb sedan jag var tillbaka på banan. Dagens bästa var att få träffa min saknade kusin igen som kommit hem över jul!