/

Helgdyrkan

Det fina med att vara helgdyrkare är att lyckan kommer lika pålitligt varje vecka vilket resulterar i att man aldrig blir besviken! Denna helg har bjudit på bland annat champagne-middag hos vår fina Rebecka som fyllt myndig, FIFA-förfest och dans till stängning. Efter en episk fredag var jag igår inte lika positivt inställd till livet då salt- och vätskebristen gjorde sig en aning påmind. Men efter en sväng på stan med kusinerna och moster var jag tillbaka på banan igen! Kvällen till ära bjöd på fikadejt följt av bio vilket var lika mysigt som alltid då man har bra sällskap. Idag var vi dessutom upp och iväg på kalas redan klockan elva vilket jag tycker är värt lite beundran, he-he. Därför tänker jag nu ta det piano i någon timme innan livets alla måsten får min uppmärksamhet igen. Ha en fin söndag!