/

Ledig dag

Lediga dagar är mycket mer uppskattade när man testat på att jobba. Skola går verkligen inte att jämföra med jobb enligt mig då jag alltid älskat skolan. Jag menar, där finns ju alla vänner och dessutom får man rast varje timme! Åh vad jag saknar skolan och alla människor, får panik då jag inser att det bara är ett år kvar av denna underbara tid. Men jag kan trösta mig med att jag lär plugga vidare i minst fem år till sen haha.

Annars då? Denna dag startade klockan åtta och innan tolv hade jag hunnit med både körlektion, en runda på stan och lunch medan Amanda vandrade nyvaken ner hit för att slinga mitt hår haha. Livet som morgonmänniska for winning! Sedan har jag hunnit träna också och jag säger då det, att känna hur svetten droppar i ögonen är verkligen en av de bästa känslorna! Ikväll blir det nog lugnt i väntan på att Tomas jobbat klart, sedan romantisk middag för två!