/

Och utan ett ljud, mitt hjärta i din hand

Julhelgen har varit en av de bästa då den inkluderat allt jag värdesätter här i livet. Både mys och skratt med världen finaste släkt men också party med stans snyggaste tjejer och såklart en massa varma kramar och pussar. Någonstans bland allt detta har jag även hunnit med att jobba för att sedan spendera mina älskade sparpengar he-he. Men livet är kort och frestelserna många. 
 
Nedan är några av alla fina julklappar jag fick. Det kändes inte helt optimalt att öppna en hög full av konsumtions-artiklar då man nyss fått sig en tankeställare av Carl-Bertils Jul. Men det var också en hög med omtanke och kärlek, man får se det så. Sedan ska jag inte sticka unnder stolen med att jag älskade allt jag fick och skulle verkligen inte vilja lämna tillbaka det, så det är väl lite dubbelmoral från min sida där. Favoriterna är nog underställströjan, handdukarna och så popcorn-skålen som inte fick vara med på bild. Och såklart pulsklockan! Tråkit nog har jag blivit förkyld efter en timmes väntan på taxi, men jag ska nog hinna testa den innan vi drar till fjällen. Om inte annat får jag väl testa vilopulsen!