/

Fredag hela veckan

Jag har haft en otroligt bra vecka och kan inte förstå att det redan är fredag! Det är himla kul att vara tillbaka i skolan och umgås med alla fina klasskamrater, ja till och med lärarna och deras stela skämt! Jag fick även veta betyget i matte från förra året och sommarens undertryckta ångest är som bortblåst. Jag är fan kung! Detta skall firas.

Igår efter skolan fick jag för mig att köpa en ny jacka. Inte den jag gått och sucktat efter sedan i juli utan testade en annan modell och blev som förälskad. Spontana beslut är de bästa, då kommer det verkligen rakt från hjärtat. Det sved en aning i plånboken men å andra sidan, äh vafan! Jag har tjänat ihop pengarna själv. Let's spend some!

#1 / / Anonym:

Vart har du köpt jackan och priset? svara gärna i ett inlägg, har inte blogg!