/

THE HISTORY BOOKS FORGOT ABOUT US

Heey allah! Trots en massa trostighet (hihi kul att leka med ord) på jobbet så rullar det framåt, och nu har jag mindre än hälften kvar. Keep on going! Igår så blev vi iallafall fotade på fina ställen ute i norrlands vackra landskap, och jag skojar inte. Även fast vädret inte var någon höjdare så var det så galet fint! Detta resulterade dock i en trött Emelie idag men jag kämpar på, snart är det helg! Ikväll så ska jag iallafall ta med mig en popcornpåse och gå några gator bort för en slapparkväll upphöjt i femhundra. Det behövs!
Bilden är från igår, tagen med Amandas mobilkamera. Hade jag varit med i top model hade nog Tyra klagat på att jag inte kan kontrollera mitt ansikte och att jag inte sträckte på fötterna haha.. men sådan tur så är jag inte med där. Usch vad obehagligt det kan vara att stå framför en kamera och försöka se "snygg" ut framför någon annan. Egobilder for life är allt jag säger!