/ emelie forsberg /

HIPP HIPP HURRA

Wazuuup bröder?? Jag ligger i soffan och myser med syster framför något slags maraton av Top model, slapp söndag! Igår då, igår var en kung dag. Efter att ha morgontränat tog jag och Alma en sväng på stan och drog sedan till stranden för att bada, spela lite boll med pojkarna och käka goda strips med kyckling. Älskade sommar! På kvällsfronten hängde vi hemma hos Ebba och busade på. Jag måste säga att jag är lite stolt över mig själv, jag har av lyckats hitta de absolut bästa människorna av miljarder här på jorden. Mina vänner, ni lyser upp min värld! Då klockan började ticka iväg så blev jag upphämtad av min älskling som precis fyllt arton år. Stort grattis till världens finaste! Så imorse blev det paketöppning och frukost på sängen. Jag kan passa på att gratta min geniala klasskompis Sofia också som fyller myndig minus ett år idag också, grattis Soffan!